Splošni pogoji poslovanja

<p>Prisrčno pozdravljeni v Spletni trgovini Lavaboss. Pogoji poslovanja Spletne trgovine Lavaboss, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potro&scaron;nika (ZVPot, Ur.list RS &scaron;t.86/2004), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in veljajo na vseh straneh spletne trgovine. Upravljalec Spletne trgovine Lavaboss (v nadaljevanju tudi "trgovina / ponudnik") je podjetje Lavaboss, Suzana Zorko s.p., Lovska ulica 47, 2000 Maribor. Uporaba spletne strani je brezplačna.</p> <p>Spletna trgovina Lavaboss gostuje na storitvi podjetja BigCommerce Inc., ki nam nudi platformo za spletno poslovanje, katera nam omogoča spletno prodajo na&scaron;ih izdelkov.</p> <div class="std"> <p>Pred uporabo spletne strani, vam svetujemo, da pazljivo preberete navedene pogoje poslovanja, saj z uporabo spletne trgovine potrjujete svoje strinjanje z navedenimi pogoji. V kolikor se s pogoji ne strinjate, spletne trgovine ne uporabljajte, saj si želimo, da bi bila uporaba spletne trgovine v zadovoljstvo tako vam, kot tudi nam.&nbsp;</p> <h2><strong>DOSTOP DO INFORMACIJ</strong></h2> <p><strong>Spletna trgovina Lavaboss, Suzana Zorko, s.p. se zavezuje, da kupca, &scaron;e preden tega zaveže pogodba ali ponudba, seznani z naslednjimi informacijami:</strong></p> <ul> <li>Osnovni podatki o podjetju Lavaboss, Suzana Zorko, s.p.,</li> <li>Kontaktne informacije, s katerimi lahko uporabnik hitro in učinkovito vzpostavi komunikacijo (e-po&scaron;tni naslov, telefonska &scaron;tevilka, kontaktni obrazec),</li> <li>Opis in bistvene lastnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,</li> <li>Dostopnost izdelkov (vsi izdelki naj bi bili dobavljivi v razumljivem roku),</li> <li>Informacije in pogoje o dostavi artiklov, vključno z načinom, krajem in rokom dostave),</li> <li>Jasno in nedvoumno določene cene izdelkov, z razvidnim prikazom, ali že vsebujejo davke in stro&scaron;ke prevoza ali druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,</li> <li>Možne načine plačila in dostave, ter rok veljavnosti tega podatka,</li> <li>Časovno veljavnost ponudbe,</li> <li>Rok, v katerem lahko uporabnik &scaron;e odstopi od pogodbe, kot tudi pogoje odstopa,</li> <li>Pojasnilo o poteku procesa pritožbe, vključno s podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.</li> </ul> <h2><strong>NAČINI PLAČILA</strong></h2> <p><strong>V spletni trgovini Lavaboss vam omogočamo naslednje načine plačila:</strong></p> <ul> <li>Z gotovino ob prevzemu po&scaron;iljke (kurirju, ali v primeru osebnega prevzema, podjetju Lavaboss, s.p.)</li> <li>Predhodno nakazilo na račun podjetja Lavaboss, Suzana Zorko, s.p. (po ponudbi ali predračunu).</li> <li>Plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami znamk VISA in Mastercard</li> <li>Plačilo s servisom PayPal</li> </ul> <p>V primeru plačila po predračunu ali ponudbi, bo va&scaron;e naročilo pre&scaron;lo v proces obdelave ob prejemu plačila.</p> <h2><strong>CENE</strong></h2> <p>Vse cene v Spletni Trgovini Lavaboss, so navedene v EUR in ne vsebujejo DDV, saj nismo davčni zavezanec (DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1). Kljub temu so objavljene cene za uporabnika končne, ter se nanje ne obračunava drugih stro&scaron;kov ali dajatev, z izjemo po&scaron;tnine. Pri nakupu veljajo cene, navedene v trenutku oddaje naročila. Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe cen, brez predhodnega opozorila, razen v primeru, če gre za posebej navedeno akcijo ali posebno ponudbo.&nbsp;Ponudnik si pridržuje pravico do napak v spletni trgovini, o čemer bo kupca obvestil v najkraj&scaron;em možnem času po oddanem naročilu in mu povrnil morebitne stro&scaron;ke, ki so že nastali iz tega naslova.</p> <h2>OSEBNI PREVZEM</h2> <p>V kolikor ob oddaji naročila kot način dostave izberete "Osebni prevzem", bomo va&scaron;e naročilo pripravili za prevzem v na&scaron;ih poslovnih prostorih, ki se nahajajo na <strong>Miklav&scaron;ka cesta 62, 2311 Hoče</strong>. Naročila je možno prevzeti od ponedeljka do petka med 07:00 in 15:00 uro. Ko bo va&scaron;e naročilo pripravljeno za prevzem, vas bomo o tem obvestili na va&scaron; e-po&scaron;tni naslov (preverjajte tudi predale za neželjeno po&scaron;to in promocije). V primeru osebnega prevzema, je možno plačilo po predračunu ali z gotovino v na&scaron; poslovalnici. V poslovalnici plačilo s plačilnimi karticami ni mogoče!</p> <h2><strong>DOSTAVA BLAGA S KURIRSKO SLUŽBO IN STRO&Scaron;KI PO&Scaron;ILJANJA</strong></h2> <p>Za dostavo blaga uporabljamo storitve Po&scaron;te Slovenije in SŽ Express.&nbsp;<strong>Stro&scaron;ek dostave vam bo prikazan pred zaključkom naročila in je odvisen od teže ter velikosti po&scaron;iljke.&nbsp;</strong>&nbsp;V primeru plačila po povzetju, Po&scaron;ta Slovenije ob navedenem stro&scaron;ku dostave, obračuna &scaron;e dodatno provizijo v vi&scaron;ini 1,05 EUR.</p> <h2><strong>DOBAVNI ROKI</strong></h2> <p>V primeru izdelkov, ki so na zalogi, rok dobave zna&scaron;a 1-2 delovna dni. Kadar izdelek ni na zalogi, lahko predviden rok dobave preverite na sami strani izdelka. Omenjene dobavne roke predvidevamo na podlagi logističnih podatkov in podatkov o zalogah na&scaron;ih dobaviteljev, ter preteklih izku&scaron;njah dobave dotičnega izdelka. Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, obstaja možnost, da je podatek o dobavnem roku napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočili odstop od nakupa in povrnili morebitne stro&scaron;ke, ki so že nastali iz tega naslova.</p> <h2><strong>NAPOTKI OB PREVZEMU BLAGA</strong></h2> <p>Ker vam želimo zagotoviti prijetno, hitro ter zadovoljivo storitev, vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naslednjih korakih, saj bodo morebitne težave tako najhitreje ugotovljene in posledično tudi re&scaron;ene.</p> <p><strong>1. Pregled izdelka:</strong></p> <ul> <li>Ob prejemu paketa se prepričajte, da ste prejeli naročen izdelek.</li> <li>V kolikor se slika na embalaži ali &scaron;ifra / model izdelka ne ujema z izdelkom, ki ste ga naročili, izdelka prosimo ne odpirajte in nas nemudoma kontaktirajte na info@lavaboss.si ali na telefonsko &scaron;tevilko 040-865-518, da lahko hitro in učinkovito re&scaron;imo morebitne napake.</li> <li>Če ste prepričani, da je izdelek, ki ste ga prejeli, enak tistemu, ki ste ga naročili, vas napro&scaron;amo, da embalažo odprete previdno. Preden se prepričate in odločite, da boste izdelek zagotovo obdržali, za&scaron;čitnih folij, nalepk in drugih za&scaron;čit ne po&scaron;kodujte ali zavrzite.</li> <li>V primerih kadar gre za izdelke, katerih odpiranje bi uničilo embalažo ali varnostni pečat, vas prosimo, da &scaron;e pred odpiranjem ugotovite, ali gre za izdelek, ki ste ga naročili, ter da le-ta ustreza va&scaron;im potrebam in namenu uporabe.</li> </ul> <p><strong>2. Ob dostavi izdelka:</strong></p> <p>Ko vam kurirska služba dostavi paket, ga v njihovi prisotnosti temeljito preglejte. Preverite za morebitne zunanje po&scaron;kodbe embalaže, ter nanje opozorite kurirja. Če menite, da je vsebina paketa po&scaron;kodovana, v prisotnosti kurirja embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. V kolikor je paket po&scaron;kodovan, vam tega ni potrebno prevzeti, ter ga lahko zavrnete, nas pa obvestite o nastali situaciji, da lahko odpo&scaron;ljemo nov izdelek ali povrnemo kupnino.</p> <p>V primeru, da ste po&scaron;kodbe ugotovili po prevzemu paketa, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri dostavni službi ali pri ponudniku. Reklamacijo po&scaron;kodovanega paketa opravite tako, da paket nesete na najbližji izpostavi kurirja v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez, da bi karkoli dodali ali odstranili), v originalni embalaži, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, saj je ta največkrat pokazatelj vzroka nastanka po&scaron;kodbe. Na izpostavi prav tako izpolnite zapisnik o po&scaron;kodovani po&scaron;iljki, ali pa se s kurirsko službo dogovorite, da vas na domu obi&scaron;če njihov kurir, ki bo v va&scaron;i prisotnosti izpolnil zapisnik o po&scaron;kodovani po&scaron;iljki. Za nadalnje korake v postopku (zamenjava izdelka itd.), poskrbi ponudnik.</p> <h2><strong>NAROČANJE IZDELKOV</strong></h2> <p>Blago lahko naročate neprestanoma, razen v času letne inventure, katere datum bo objavljen pravočasno na osnovni strani spletne trgovine.&nbsp;</p> <p>Spletna naročila se obravnavajo kot nepreklicna, v primeru napake, lahko uporabnik brez dodatnih stro&scaron;kov naročilo prekliče preko elektronske po&scaron;te: info@lavaboss.si ali na telefonski &scaron;tevilki 040-865-518.<br />Nakup v spletni trgovini je dovoljen samo pravno-poslovno opravilnim osebam, starej&scaron;im od 18 let. Druge osebe morajo za vsako posredovano informacijo pridobiti veljavno soglasje skrbnika ali star&scaron;a.</p> <h2><strong>POSTOPEK NAKUPA</strong></h2> <p>1. Pred oddajo naročila je potrebno izbran izdelek dodati v spletno ko&scaron;arico, kar storite s klikom na gumb "Dodaj v ko&scaron;arico". Gumb je viden na strani izdelka. Po oddaji izdelka v ko&scaron;arico, boste preusmerjeni na pregled va&scaron;e spletne ko&scaron;arice.</p> <p>2. Odprlo se vam bo pojavno okno, z nazivom in drugimi podrobnostmi izdelka, ki ste ga pravkar dodali v ko&scaron;arico. Tukaj lahko izbirate med ogledom va&scaron;e ko&scaron;arice ali nadaljevanjem na blagajno. S klikom na "X" v zgornjem desnem kotu pojavnega okna, lahko nadaljujete z nakupovanjem v spletni trgovini.</p> <p>3. Ko želite zaključiti z va&scaron;im nakupom, odprite va&scaron;o ko&scaron;arico, kjer boste imeli pregled tudi nad vsemi drugimi izdelki, ki se nahajajo v va&scaron;i spletni ko&scaron;arici. Tukaj lahko določene izdelke tudi odstranite iz va&scaron;e ko&scaron;arice, ali spremenite naročeno količino izdelkov. Pod seznamom izdelkov nato kliknite na povezavo "BLAGAJNA", ki vas bo vodila k zaključku nakupa.</p> <p>4. Po kliku na povezavo, boste povezani na stran, kjer boste vnesli va&scaron; e-po&scaron;tni naslov, podatke za dostavo in izstavitev računa, kot tudi izbrali način plačila in način dostave va&scaron;ega naročila. Registracija računa vam omogoča spremljanje stanj va&scaron;ih naročil, urejanje shranjenih naslovov za dostavo ali izdajo računa, kot tudi pregled arhiva va&scaron;ih naročil.</p> <p>5. Po vnostu vseh potrebnih podatkov, nakup zaključite s klikom na povezavo "ODDAJ NAROČILO". Pred tem vam priporočamo, da &scaron;e enkrat preverite podrobnosti va&scaron;e ko&scaron;arice in vne&scaron;ene podatke. V primeru da opazite napako, lahko kliknete na povezavo "Uredi" ob kateremkoli sklopu podatkov, oziroma "Uredi ko&scaron;arico", če ste se zmotili pri vnosu željenih izdelkov. Ko ste prepričani, da želite oddati naročilo, kliknite na povezavo "Oddaj naročilo". Navadno boste v nekaj minutah po oddaji naročila prejeli potrditev naročila oziroma pogodbo o nakupu na elektronski naslov, ki ste ga navedli med postopkom oddaje naročila. V primeru, da tega sporočila ne prejmete, pomeni da je pri&scaron;lo do tehnične napake ali napačno vne&scaron;enih podatkov. V kolikor ste prepričani, da so vne&scaron;eni podatki pravilni, preverite tudi predal za neželjeno po&scaron;to va&scaron;ega elektronskega naslova. V primeru, da potrditvenega sporočila niste prejeli, nas kontaktirajte na 040-865-518 ali info@lavaboss.si .</p> <h2><strong>HRAMBA POGODB</strong></h2> <p>Ob oddaji naročila boste na naveden e-po&scaron;tni naslov prejeli potrditev naročila oziroma pogodbo o nakupu. Ta pogodba se prav tako shrani na strežnikih podjetja BigCommerce Inc., ki nam omogoča uporabo svoje platforme za gostovanje in delovanje na&scaron;e spletne trgovine. V primeru izgube lastne kopije pogodbe, nas o tem prosimo obvestite na e-po&scaron;tni naslov info@lavaboss.si in poslali vam bomo novo kopijo pogodbe.</p> <h2><strong>PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA</strong></h2> <ul> <li>Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potro&scaron;nik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potro&scaron;nik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.</li> <li>Edini stro&scaron;ek, ki bremeni potro&scaron;nika v povezavi z odstopom od pogodbe, je neposreden stro&scaron;ek vračila blaga.</li> <li>Vsi izdelki v Spletni trgovini Lavaboss so tak&scaron;ni, da jih je možno vrniti po po&scaron;ti.</li> <li>Prosimo vas, da nas o nameravanem vračilu pisno obvestite na e-naslov: info@lavaboss.si . Sporočilo potro&scaron;nika mora vsebovati izpolnjen obrazec odstopa od pogodbe ali nedvoumno izjavo, iz katere je jasno razvidno, da ta odstopa od pogodbe. Pravočasno oddana odstopna izjava je tista, ki je poslana v roku določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potro&scaron;nik.&nbsp;</li> <li>Blago mora potro&scaron;nik vrniti ponudniku nepo&scaron;kodovano, v prvotni, nepo&scaron;kodovani embalaži ter v nespremenjeni količini. V primeru da sta izdelek ali embalaža po&scaron;kodovana, odstop od pogodbe ni mogoč.</li> <li>Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine in pogodbe na daljavo možnost, da &scaron;e enkrat premisli o nakupu. Kupec lahko izdelek pregleda in opravi preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja. V kolikor se po tem preizkusu odloči, da bo izdelek vrnil, nima pravice do nadaljne uporabe blaga.</li> <li><strong>Razen v primeru predhodnega dogovora pogodbenih strank, potro&scaron;nik nima pravice do vračila blaga kadar: je predmet pogodbe blago, ki je bilo izdelano po navodilih potro&scaron;nika / ki je bilo prilagojeno njegovim potrebam / ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.</strong></li> <li><strong>Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja tukaj:</strong>&nbsp;<font color="#3366FF"><u><a title="Obrazec za odstop od pogodbe" href="https://www.lavaboss.si/content/ObrazecOdstop.pdf" target="_blank" rel="noopener">OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE</a></u></font></li> </ul> <h2><strong>REKLAMACIJE (stvarna napaka, garancija, po&scaron;kodba)</strong></h2> <p><strong>1. Reklamacije na&scaron;ih storitev:</strong></p> <p>V kolikor ugotovite, da ste prejeli napačen izdelek, ali izdelek za katerega smatrate, da ni nov, ga lahko vrnete (v tem primeru stro&scaron;ke vračila krije Spletna trgovina Lavaboss), mi pa vam bomo poslali nov izdelek oziroma vrnili kupnino. V tak&scaron;nem primeru nas kontaktirajte na info@lavaboss.si . Na ta naslov nas lahko obvestite tudi v primeru drugih napak iz na&scaron;e strani (morebitne napake na računu, dobavnicah, itd.)</p> <p><strong>2. Reklamacije dostav:</strong></p> <p>Kljub trudom, da bi vsak izdelek do kupca pri&scaron;el v brezhibnem stanju, lahko med transportom pride do različnih zapletov ali po&scaron;kodb artikla. V kolikor opazite, da je izdelek fizično po&scaron;kodovan, ali v njem manjka vsebina, oziroma kaže znake odprtja, potro&scaron;nik pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov ni takoj opazil, mora potro&scaron;nik sprožiti reklamacijski postopek pri kurirski službi ali pri ponudniku. Reklamacijo po&scaron;kodovanega paketa opravite tako, da paket nesete na najbližjo izpostavo kurirske službe v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez, da bi karkoli dodali ali odstranili), v originalni embalaži, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, saj je ta največkrat pokazatelj vzroka nastanka po&scaron;kodbe. Tam izpolnite tudi zapisnik o po&scaron;kodovani po&scaron;iljki, ali pa se s kurirsko službo dogovorite, da vas na domu obi&scaron;če njihov kurir, ki bo v va&scaron;i prisotnosti izpolnil zapisnik o po&scaron;kodovani po&scaron;iljki. Za nadalnje korake v postopku (zamenjava izdelka itd.), poskrbi ponudnik.</p> <p>V primeru prejema po&scaron;kodovanega blaga, ima potro&scaron;nik nekaj možnosti: zamenjava blaga za nov, nepo&scaron;kodovan izdelek, vračilo celotne kupnine, v primerih, kadar je nastala &scaron;koda za potro&scaron;nika sprejemljiva, se lahko pogodbeni stranki dogovorita za dobropis ocenjen na podlagi obsega po&scaron;kodbe.</p> <p>Rok za prijavo po&scaron;kodb nastalih med prevozom je pri Po&scaron;ti Slovenije 30 dni. Prosimo vas, da nam kopijo zapisnika po&scaron;ljete na info@lavaboss.si . Nadaljnje re&scaron;evanje po&scaron;kodovane po&scaron;iljke bomo s kurirsko službo urejali mi, vi pa boste prejeli nov izdelek.</p> <p><strong>3. Uveljavljanje garancije:</strong></p> <p>Vsi izdelki v Spletni trgovini Lavaboss imajo garancijo, ki jo nudi proizvajalec v okviru pogojev zapisanih na garancijskem listu. Garancijski postopek lahko potro&scaron;nik sproži neposredno pri poobla&scaron;čenem serviserju, ali pri ponudniku. Servis je izdelek dolžan popraviti v roku 30 dni od prejema blaga. Ta rok se lahko v nujnih primerih podalj&scaron;a za 15 dni,v tem primeru boste o tem obve&scaron;čeni.&nbsp; V primeru, da servis izdelka ne popravi v zakonsko določenem roku, mora ta kupcu zagotoviti nov, brezhiben izdelek.</p> <p>30 dnevni rok prične teči z dnem, ko blago prejme servis ali prodajalec.</p> <p>Kadar blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ogla&scaron;evalskem sporočilu, lahko potro&scaron;nik najprej zahteva odpravo napak. V primeru, da napake niso odpravljene v skupnem roku 30 dni od dneva, ko je proizvajalec, serviser ali prodajalec od potro&scaron;nika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potro&scaron;niku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku 30 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potro&scaron;nik odstopi od pogodbe ali zahteva znižanje kupnine.</p> <p><strong>4. Stvarna napaka:</strong></p> <p>Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potro&scaron;nik uveljavlja za vsak&nbsp;kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potro&scaron;nik&nbsp;zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja&nbsp;pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi&nbsp;uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.</p> <p>Iz naslova stvarne napake lahko potro&scaron;nik napako reklamira pri prodajalcu in to&nbsp;v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo&nbsp;blago prevzeto s strani kupca.</p> <p>Potro&scaron;nik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega&nbsp;zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.<br />&nbsp;<br />Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potro&scaron;nik trgovcu v obvestilu o&nbsp;napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.&nbsp;Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potro&scaron;nikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni&nbsp;podati potro&scaron;niku pisen odgovor.</p> <p><strong>Napaka je stvarna kadar:</strong><br />&nbsp;<br />1. Stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno&nbsp;rabo ali za promet<br />2. Stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo,&nbsp;za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala&nbsp;biti znana<br />3. Stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče&nbsp;dogovorjene oziroma predpisane<br />4. Stvar prodajalec izročil stvar, ki se ne&nbsp;ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi&nbsp;obvestila</p> <p>V primeru uveljavljanja stvarne napake nas prosimo obvestite na: info@lavaboss.si</p> <h2><strong>KOMUNIKACIJA</strong></h2> <p>Ponudnik sme z uporabnikom stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le v primeru, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.</p> <p><strong>Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati:</strong></p> <ul> <li>Jasno in nedvoumno označbo kot reklamna sporočila</li> <li>Po&scaron;iljatelj mora biti jasno razviden</li> <li>Akcije, promocije ind ruge tržne tehnike morajo biti označene kot tak&scaron;ne. Istočasno morajo biti jasno določeni tudi pogoji udeležbe v njih.</li> <li>Povezavo s katero se lahko uporabnik odjavi od prejemanja reklamnih sporočil v prihodnosti.</li> <li>Željo uporabnika o neprejemanju reklamnih sporočil je potrebno spo&scaron;tovati.</li> </ul> <h2><strong>PRITOŽBE IN SPORI</strong></h2> <ul> <li>Ponudnik spo&scaron;tuje in se ravna po veljavni zakonodaji o varstvu potro&scaron;nikov.</li> <li>V primeru kakr&scaron;nihkoli pritožb, sporov ali drugih težav, se lahko potro&scaron;nik na ponudnika obrne na telefonsko &scaron;tevilko 040-865-017 ali na elektronski naslov info@lavaboss.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.</li> <li>V primeru reklamacij dostave, uveljavljanja garancij ali stvarnih napak, lahko potro&scaron;nik najde informacije o postopku v sklopu "REKLAMACIJE", ki se nahaja zgoraj na tej spletni strani.</li> <li>Ponudnik se bo na vse pritožbe v najkraj&scaron;em možnem času odzval po elektronski po&scaron;ti ali na telefonsko &scaron;tevilko, v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.</li> <li>Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potro&scaron;ni&scaron;kega spora, vsaj kar zadeva sodno re&scaron;evanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stro&scaron;ki, ki nastanejo pri re&scaron;evanju samega spora.&nbsp;To je tudi glavna ovira, da potro&scaron;nik ne sproži spora pred sodi&scaron;čem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najbolj&scaron;ih močeh, da se morebitni spori re&scaron;ijo sporazumno.</li> <li>V primeru, da spora potro&scaron;nik in ponudnik nista zmožna re&scaron;iti sama, je za re&scaron;evanje spora pristojno sodi&scaron;če po stalnem prebivali&scaron;ču potro&scaron;nika.</li> <li>Z dnem 14.11.2015 je v veljavo pre&scaron;el Zakon o izvensodnem re&scaron;evanju potro&scaron;ni&scaron;kih sporov (Uradni list RS, &scaron;t. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). Omenjen zakon ureja izvensodno re&scaron;evanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potro&scaron;niki s posredovanjem izvajalca izvensodnega re&scaron;evanja potro&scaron;ni&scaron;kih sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).</li> <li>Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakr&scaron;nega izvajalca izvensodnega re&scaron;evanja potro&scaron;ni&scaron;kih sporov kot pristojnega za re&scaron;evanje potro&scaron;ni&scaron;kega spora, ki bi ga potro&scaron;nik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem re&scaron;evanju potro&scaron;ni&scaron;kih sporov.</li> <li>Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in tako na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno re&scaron;evanje potro&scaron;ni&scaron;kih sporov (SRPS):&nbsp;<a href="https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&amp;lng=SL" target="_blank" rel="noopener">https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&amp;lng=SL</a>&nbsp;&nbsp;</li> </ul> <h2><strong>VARSTVO OSEBNIH PODATKOV</strong></h2> <p>Spletna trgovina Lavaboss skrbno varuje va&scaron;e podatke pred izgubo, zlorabo, nepoobla&scaron;čenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Va&scaron;i podatki so varovani in ne bodo uporabljeni za noben drug namen, razen za potrebe obdelave va&scaron;ih naročil. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Podatki se hranijo na strežnikih storitve BigCommerce Inc., ki je skladna z vsemi GDPR zahtevami.</p> </div>