Prisrčno pozdravljeni v Spletni trgovini Lavaboss. Pogoji poslovanja Spletne trgovine Lavaboss, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika (ZVPot, Ur.list RS št.86/2004), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in veljajo na vseh straneh spletne trgovine. Upravljalec Spletne trgovine Lavaboss (v nadaljevanju tudi "trgovina / ponudnik") je podjetje Lavaboss, Suzana Zorko s.p., Lovska ulica 47, 2000 Maribor. Uporaba spletne strani je brezplačna.
Spletna trgovina Lavaboss gostuje na storitvi podjetja BigCommerce Inc., ki nam nudi platformo za spletno poslovanje, katera nam omogoča spletno prodajo naših izdelkov.
Pred uporabo spletne strani, vam svetujemo, da pazljivo preberete navedene pogoje poslovanja, saj z uporabo spletne trgovine potrjujete svoje strinjanje z navedenimi pogoji. V kolikor se s pogoji ne strinjate, spletne trgovine ne uporabljajte, saj si želimo, da bi bila uporaba spletne trgovine v zadovoljstvo tako vam, kot tudi nam.
DOSTOP DO INFORMACIJ
Spletna trgovina Lavaboss, Suzana Zorko, s.p. se zavezuje, da kupca, še preden tega zaveže pogodba ali ponudba, seznani z naslednjimi informacijami:
- Osnovni podatki o podjetju Lavaboss, Suzana Zorko, s.p.,
- Kontaktne informacije, s katerimi lahko uporabnik hitro in učinkovito vzpostavi komunikacijo (e-poštni naslov, telefonska številka, kontaktni obrazec),
- Opis in bistvene lastnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- Dostopnost izdelkov (vsi izdelki naj bi bili dobavljivi v razumljivem roku),
- Informacije in pogoje o dostavi artiklov, vključno z načinom, krajem in rokom dostave),
- Jasno in nedvoumno določene cene izdelkov, z razvidnim prikazom, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza ali druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- Možne načine plačila in dostave, ter rok veljavnosti tega podatka,
- Časovno veljavnost ponudbe,
- Rok, v katerem lahko uporabnik še odstopi od pogodbe, kot tudi pogoje odstopa,
- Pojasnilo o poteku procesa pritožbe, vključno s podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
NAČINI PLAČILA
V spletni trgovini Lavaboss vam omogočamo naslednje načine plačila:
- Z gotovino ob prevzemu pošiljke (kurirju, ali v primeru osebnega prevzema, podjetju Lavaboss, s.p.)
- Predhodno nakazilo na račun podjetja Lavaboss, Suzana Zorko, s.p. (po ponudbi ali predračunu).
- Plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami znamk VISA in Mastercard
- Plačilo s servisom PayPal
V primeru plačila po predračunu ali ponudbi, bo vaše naročilo prešlo v proces obdelave ob prejemu plačila.
CENE
Vse cene v Spletni Trgovini Lavaboss, so navedene v EUR in ne vsebujejo DDV, saj nismo davčni zavezanec (DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1). Kljub temu so objavljene cene za uporabnika končne, ter se nanje ne obračunava drugih stroškov ali dajatev, z izjemo poštnine. Pri nakupu veljajo cene, navedene v trenutku oddaje naročila. Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe cen, brez predhodnega opozorila, razen v primeru, če gre za posebej navedeno akcijo ali posebno ponudbo. Ponudnik si pridržuje pravico do napak v spletni trgovini, o čemer bo kupca obvestil v najkrajšem možnem času po oddanem naročilu in mu povrnil morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.
OSEBNI PREVZEM
V kolikor ob oddaji naročila kot način dostave izberete "Osebni prevzem", bomo vaše naročilo pripravili za prevzem v naših poslovnih prostorih, ki se nahajajo na Miklavška cesta 62, 2311 Hoče. Naročila je možno prevzeti od ponedeljka do petka med 07:00 in 15:00 uro, ko bo vaše naročilo pripravljeno za prevzem, pa vas bomo o tem obvestili na vaš e-poštni naslov. V primeru osebnega prevzema, je možno plačilo po predračunu ali z gotovino v naš poslovalnici. V poslovalnici plačilo s plačilnimi karticami ni mogoče!
DOSTAVA BLAGA S KURIRSKO SLUŽBO IN STROŠKI POŠILJANJA
Za dostavo blaga uporabljamo storitve Pošte Slovenije in SŽ Express. Strošek dostave vam bo prikazan pred zaključkom naročila in je odvisen od teže ter velikosti pošiljke. V primeru plačila po povzetju, Pošta Slovenije ob navedenem strošku dostave, obračuna še dodatno provizijo v višini 1,05 EUR.
DOBAVNI ROKI
V primeru izdelkov, ki so na zalogi, rok dobave znaša 1-2 delovna dni. Kadar izdelek ni na zalogi, lahko predviden rok dobave preverite na sami strani izdelka. Omenjene dobavne roke predvidevamo na podlagi logističnih podatkov in podatkov o zalogah naših dobaviteljev, ter preteklih izkušnjah dobave dotičnega izdelka. Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, obstaja možnost, da je podatek o dobavnem roku napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočili odstop od nakupa in povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.
NAPOTKI OB PREVZEMU BLAGA
Ker vam želimo zagotoviti prijetno, hitro ter zadovoljivo storitev, vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naslednjih korakih, saj bodo morebitne težave tako najhitreje ugotovljene in posledično tudi rešene.
1. Pregled izdelka:
- Ob prejemu paketa se prepričajte, da ste prejeli naročen izdelek.
- V kolikor se slika na embalaži ali šifra / model izdelka ne ujema z izdelkom, ki ste ga naročili, izdelka prosimo ne odpirajte in nas nemudoma kontaktirajte na info@lavaboss.si ali na telefonsko številko 040-865-518, da lahko hitro in učinkovito rešimo morebitne napake.
- Če ste prepričani, da je izdelek, ki ste ga prejeli, enak tistemu, ki ste ga naročili, vas naprošamo, da embalažo odprete previdno. Preden se prepričate in odločite, da boste izdelek zagotovo obdržali, zaščitnih folij, nalepk in drugih zaščit ne poškodujte ali zavrzite.
- V primerih kadar gre za izdelke, katerih odpiranje bi uničilo embalažo ali varnostni pečat, vas prosimo, da še pred odpiranjem ugotovite, ali gre za izdelek, ki ste ga naročili, ter da le-ta ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.
2. Ob dostavi izdelka:
Ko vam kurirska služba dostavi paket, ga v njihovi prisotnosti temeljito preglejte. Preverite za morebitne zunanje poškodbe embalaže, ter nanje opozorite kurirja. Če menite, da je vsebina paketa poškodovana, v prisotnosti kurirja embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. V kolikor je paket poškodovan, vam tega ni potrebno prevzeti, ter ga lahko zavrnete, nas pa obvestite o nastali situaciji, da lahko odpošljemo nov izdelek ali povrnemo kupnino.
V primeru, da ste poškodbe ugotovili po prevzemu paketa, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Slovenije ali pri ponudniku. Reklamacijo poškodovanega paketa opravite tako, da paket nesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez, da bi karkoli dodali ali odstranili), v originalni embalaži, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, saj je ta največkrat pokazatelj vzroka nastanka poškodbe. Na pošti prav tako izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, ali pa se s poštno poslovalnico dogovorite, da vas na domu obišče njihov kurir, ki bo v vaši prisotnosti izpolnil zapisnik o poškodovani pošiljki. Za nadalnje korake v postopku (zamenjava izdelka itd.), poskrbi ponudnik.
NAROČANJE IZDELKOV
Blago lahko naročate neprestanoma, razen v času letne inventure, katere datum bo objavljen pravočasno na osnovni strani spletne trgovine.
Spletna naročila se obravnavajo kot nepreklicna, v primeru napake, lahko uporabnik brez dodatnih stroškov naročilo prekliče preko elektronske pošte: info@lavaboss.si ali na telefonski številki 040-865-518.
Nakup v spletni trgovini je dovoljen samo pravno-poslovno opravilnim osebam, starejšim od 18 let. Druge osebe morajo za vsako posredovano informacijo pridobiti veljavno soglasje skrbnika ali starša.
POSTOPEK NAKUPA
1. Pred oddajo naročila je potrebno izbran izdelek dodati v spletno košarico, kar storite s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Gumb je viden na strani izdelka. Po oddaji izdelka v košarico, boste preusmerjeni na pregled vaše spletne košarice.
2. Odprlo se vam bo pojavno okno, z nazivom in drugimi podrobnostmi izdelka, ki ste ga pravkar dodali v košarico. Tukaj lahko izbirate med ogledom vaše košarice ali nadaljevanjem na blagajno. S klikom na "X" v zgornjem desnem kotu pojavnega okna, lahko nadaljujete z nakupovanjem v spletni trgovini.
3. Ko želite zaključiti z vašim nakupom, odprite vašo košarico, kjer boste imeli pregled tudi nad vsemi drugimi izdelki, ki se nahajajo v vaši spletni košarici. Tukaj lahko določene izdelke tudi odstranite iz vaše košarice, ali spremenite naročeno količino izdelkov. Pod seznamom izdelkov nato kliknite na povezavo "BLAGAJNA", ki vas bo vodila k zaključku nakupa.
4. Po kliku na povezavo, boste povezani na stran, kjer boste vnesli vaš e-poštni naslov, podatke za dostavo in izstavitev računa, kot tudi izbrali način plačila in način dostave vašega naročila. Registracija računa vam omogoča spremljanje stanj vaših naročil, urejanje shranjenih naslovov za dostavo ali izdajo računa, kot tudi pregled arhiva vaših naročil.
5. Po vnostu vseh potrebnih podatkov, nakup zaključite s klikom na povezavo "ODDAJ NAROČILO". Pred tem vam priporočamo, da še enkrat preverite podrobnosti vaše košarice in vnešene podatke. V primeru da opazite napako, lahko kliknete na povezavo "Uredi" ob kateremkoli sklopu podatkov, oziroma "Uredi košarico", če ste se zmotili pri vnosu željenih izdelkov. Ko ste prepričani, da želite oddati naročilo, kliknite na povezavo "Oddaj naročilo". Navadno boste v nekaj minutah po oddaji naročila prejeli potrditev naročila oziroma pogodbo o nakupu na elektronski naslov, ki ste ga navedli med postopkom oddaje naročila. V primeru, da tega sporočila ne prejmete, pomeni da je prišlo do tehnične napake ali napačno vnešenih podatkov. V kolikor ste prepričani, da so vnešeni podatki pravilni, preverite tudi predal za neželjeno pošto vašega elektronskega naslova. V primeru, da potrditvenega sporočila niste prejeli, nas kontaktirajte na 040-865-518 ali info@lavaboss.si .
HRAMBA POGODB
Ob oddaji naročila boste na naveden e-poštni naslov prejeli potrditev naročila oziroma pogodbo o nakupu. Ta pogodba se prav tako shrani na strežnikih podjetja BigCommerce Inc., ki nam omogoča uporabo svoje platforme za gostovanje in delovanje naše spletne trgovine. V primeru izgube lastne kopije pogodbe, nas o tem prosimo obvestite na e-poštni naslov info@lavaboss.si in poslali vam bomo novo kopijo pogodbe.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA
- Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 7 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 7 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.
- Edini strošek, ki bremeni potrošnika v povezavi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
- Vsi izdelki v Spletni trgovini Lavaboss so takšni, da jih je možno vrniti po pošti.
- Prosimo vas, da nas o nameravanem vračilu pisno obvestite na e-naslov: info@lavaboss.si . Sporočilo potrošnika mora vsebovati izpolnjen obrazec odstopa od pogodbe ali nedvoumno izjavo, iz katere je jasno razvidno, da ta odstopa od pogodbe. Pravočasno oddana odstopna izjava je tista, ki je poslana v roku določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.
- Blago mora potrošnik vrniti ponudniku nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primerih uničenega, pokvarjenega ali izgubljenega blaga ali kadar za zmanjšano količino ni kriv potrošnik.
- Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine in pogodbe na daljavo možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec lahko izdelek pregleda in opravi preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja. V kolikor se po tem preizkusu odloči, da bo izdelek vrnil, nima pravice do nadaljne uporabe blaga.
- Razen v primeru predhodnega dogovora pogodbenih strank, potrošnik nima pravice do vračila blaga kadar: je predmet pogodbe blago, ki je bilo izdelano po navodilih potrošnika / ki je bilo prilagojeno njegovim potrebam / ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
- Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja tukaj: https://www.lavaboss.si/media/Obrazec_odstopa_od_pogodbe.pdf
REKLAMACIJE (stvarna napaka, garancija, poškodba)
1. Reklamacije naših storitev:
V kolikor ugotovite, da ste prejeli napačen izdelek, ali izdelek za katerega smatrate, da ni nov, ga lahko vrnete (v tem primeru stroške vračila krije Spletna trgovina Lavaboss), mi pa vam bomo poslali nov izdelek oziroma vrnili kupnino. V takšnem primeru nas kontaktirajte na info@lavaboss.si . Na ta naslov nas lahko obvestite tudi v primeru drugih napak iz naše strani (morebitne napake na računu, dobavnicah, itd.)
2. Reklamacije dostav:
Kljub trudom, da bi vsak izdelek do kupca prišel v brezhibnem stanju, lahko med transportom pride do različnih zapletov ali poškodb artikla. V kolikor opazite, da je izdelek fizično poškodovan, ali v njem manjka vsebina, oziroma kaže znake odprtja, potrošnik pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov ni takoj opazil, mora potrošnik sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Slovenije ali pri ponudniku. Reklamacijo poškodovanega paketa opravite tako, da paket nesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez, da bi karkoli dodali ali odstranili), v originalni embalaži, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, saj je ta največkrat pokazatelj vzroka nastanka poškodbe. Na pošti prav tako izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, ali pa se s poštno poslovalnico dogovorite, da vas na domu obišče njihov kurir, ki bo v vaši prisotnosti izpolnil zapisnik o poškodovani pošiljki. Za nadalnje korake v postopku (zamenjava izdelka itd.), poskrbi ponudnik.
V primeru prejema poškodovanega blaga, ima potrošnik nekaj možnosti: zamenjava blaga za nov, nepoškodovan izdelek, vračilo celotne kupnine, v primerih, kadar je nastala škoda za potrošnika sprejemljiva, se lahko pogodbeni stranki dogovorita za dobropis ocenjen na podlagi obsega poškodbe.
Rok za prijavo poškodb nastalih med prevozom je pri Pošti Slovenije 30 dni. Prosimo vas, da nam kopijo zapisnika pošljete na info@lavaboss.si . Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto Slovenije urejali mi, vi pa boste prejeli nov izdelek.
3. Uveljavljanje garancije:
Vsi izdelki v Spletni trgovini Lavaboss imajo garancijo, ki jo nudi proizvajalec v okviru pogojev zapisanih na garancijskem listu. Garancijski postopek lahko potrošnik sproži neposredno pri pooblaščenem serviserju, ali pri ponudniku. Servis je izdelek dolžan popraviti v roku 45 dni od prejema blaga. V primeru, da servis izdelka ne popravi v zakonsko določenem roku, mora ta kupcu zagotoviti nov, brezhiben izdelek.
45 dnevni rok prične teči z dnem, ko blago prejme servis ali prodajalec.
Kadar blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. V primeru, da napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, serviser ali prodajalec od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik odstopi od pogodbe ali zahteva znižanje kupnine.
4. Stvarna napaka:
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Napaka je stvarna kadar:
1. Stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. Stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. Stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. Stvar prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
V primeru uveljavljanja stvarne napake nas prosimo obvestite na: info@lavaboss.si
KOMUNIKACIJA
Ponudnik sme z uporabnikom stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le v primeru, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati:
- Jasno in nedvoumno označbo kot reklamna sporočila
- Pošiljatelj mora biti jasno razviden
- Akcije, promocije ind ruge tržne tehnike morajo biti označene kot takšne. Istočasno morajo biti jasno določeni tudi pogoji udeležbe v njih.
- Povezavo s katero se lahko uporabnik odjavi od prejemanja reklamnih sporočil v prihodnosti.
- Željo uporabnika o neprejemanju reklamnih sporočil je potrebno spoštovati.
PRITOŽBE IN SPORI
- Ponudnik spoštuje in se ravna po veljavni zakonodaji o varstvu potrošnikov.
- V primeru kakršnihkoli pritožb, sporov ali drugih težav, se lahko potrošnik na ponudnika obrne na telefonsko številko 040-865-017 ali na elektronski naslov info@lavaboss.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
- V primeru reklamacij dostave, uveljavljanja garancij ali stvarnih napak, lahko potrošnik najde informacije o postopku v sklopu "REKLAMACIJE", ki se nahaja zgoraj na tej spletni strani.
- Ponudnik se bo na vse pritožbe v najkrajšem možnem času odzval po elektronski pošti ali na telefonsko številko, v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
- Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
- V primeru, da spora potrošnik in ponudnik nista zmožna rešiti sama, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
- Z dnem 14.11.2015 je v veljavo prešel Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). Omenjen zakon ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).
- Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
- Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in tako na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Spletna trgovina Lavaboss skrbno varuje vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Vaši podatki so varovani in ne bodo uporabljeni za noben drug namen, razen za potrebe obdelave vaših naročil. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Podatki se hranijo na strežnikih storitve BigCommerce Inc., ki je skladna z vsemi GDPR zahtevami.